@DOMO-PRINCIPLE@

People Change, Time's Change, And it Will Always Keep Changing.. As the fact, Every Living Things In This Earth Change.. It's Nature!!

Monday, November 8, 2010

Mr. Hardworking & Mr. Lazy

Salam 1 Malaysia!! Yeargh I Love Malaysia!!

Ok... X mao jerit2 nanti ade org kater aku ni gila la plak.. Ahahahah..=D
Hari ni sangat Best & Sebab semalam agak Boring... Naper cakap mcm tu erk.. Ok..
Here it goes.. After paper hari tu.. Rase mcm hilang tenaga (power) or Battery Teros Weak..
HuHuHu.. Aper bleh wat? aku tido 5 jam jer sebelom Paper tu.. Haish, Jangan tiru mcm saya!! Merbahaya!!..
So, Effect dier.. Aku tido sampai x sedar Hari dah malam.. Habes amal aku.. huhuhu... Lepas 3 Waktu...
X mao dah wat mcm tu.. Nanti Allah tarik mcm2 dari aku nih... So, muhasabah diri ini.....

Ok.. Kenaper Title kat atas tu dier Tulis "En. Rajin & En. Malas"... Haaaaa... ni aku nak bgtau...
Dalam dunia sementara kiter ni kan.. Ader Macam2 sifat yang ade dalam diri kita & nafsu itu sebagai "catalyst"..
Catalyst = Pemangkin!, So.. diperkenalkan semula Sifat Baik n Sifat Buruk.. Aku namakan semula..

Sifat Rajin = En. Rajin & Sifat Malas = En. Malas

Aper yang terjadi semalam... En. Malas ni temankan aku.. Haih.. Semua nyer jadi Bosan..
Jalan2 rasa lesu, So, Tidoo.. Haish.. X baek kot... Then, Nak bukak Buku... X de Mood.. Bukak lappy..
Nak On9 nie... Pergh.. Line BB x elok plak.. Yg Paling Teruk.. Nak pegi surau nie... Haish...
Bukan Maen kuat En. Malas ni cakap!!.. Sudahnyer dalam bilik jer..
Secara kesimpulannya!! Sayyid anda menjadi Sangat MALAS semalam!! Aper nak jadi dgn KAMO ni!!!..
Terase sgt sedeyh disitu.. Kalau Ibu ade mase tu.. Gerenti dier bg Tazkirah Panjang2..
X sambong ngan Abah lagi.. Adeih.. Sejak abah bertambah umur ni.. dah kurg marah2... kat anak dier..
Dier selalu bg Tazkirah jerk.. So.. Sedeyh la dgr diorg cakap... Mao bikin ini EGO jatoh pon ader...
Tapi x per.. itu semua muhasabah!! Ibu N Abah.. Tq Bagi tazkirah panjang2.. Anakanda di sini sentiasa IGT!.

Okayh.. tu semalam.. Hari ni plak... Haaa.. Disebabkan aku diarahkan boss utk bekerja ini hari....
Aku bangun Awal dengan Semangat Yg Kental!! Yeargh.. Janji Dgn Boss Pukul 10 pagi...
En. Rajin Sepak En. Malas utk aku.. Ahahah.. So, Aku terbangun pukul 5.. tggu Subuh jap..
Then, Solat Subuh la dengan jayanya... Tgk Jam mcm lambat.. So, Bc la majalah ni kat Katil..
Dengan Secara sengaja nyer.. Mata Terlelap!! Sekali Bangun... SUBHANALLAH!!!.. 10.15 pagi...
Dengan Kelam-Kabut.. Aku Mandi Sepantas Kilat.. Bukan Mandi Kerbau Tau! Mandi Bersabun...
Lepas tu.. Berlari ke Pejabat HEP dengan PANTAS... Fuuhh.. Tercungap2 dibuatnyer...
Sekali Sampai Kak Yah kater, Haaa.. Bagus dah sampai kita baru nak start... Jom2..
Aku igt aku lambat sekali tepat daa.. SELAMAT.. ahahaha.. So, pergi la masuk dalam bilik tu...
Dengar2 mereka ni bercakap utk jawatan "Pembantu Minggu Destinasi Siswa"...

Selain itu, En. Rajin ni pegi temankan aku pergi Pejabat Kolej... Setelkan itu & Ini..
Dah sampai Pejabat.. Timbalan Pengarah Call.. dia cakap
" Sayyid, Come to my Office ASAP! We need to talk.. There have been new ideas coming out.."
Pasal tu jer.. Dia suruh dtg.. Dengar la aper yg dia cakap.. n aku bagi la pendapat...
Last2.. Okayh.. Next sem sy nak awk & bala tentera jalankan rancangan kita...
I said: "Yes Sir, we Will Set up the Base!!" Maklum la TP ak tu Bekas PALAPES....
Yes! En. Rajin Teman Sampai Skang.. Aku dengan Seronok nyer..
Dapat Membaca IR (International Relation) dengan seronok.. ahahah =D

So, Itu la dia Encik Rajin & Encik Malas! Yang Baik & Yang X Baik..

Ok.. Nak Tambah Membebel Lagi di POST ni.. Eheheh..
Disebabkan Awak selalu bagi lagu Colbie Caillat kat Saya.. Saya dah jatuh CINTA kat lagu dier...
Ok.. Mmg X nafikan.. Lagu dier Seronok n Relaxing n Ade gak Feel Emo..
Habes Dengar 1 Album dier.. Terus masuk My MP3 n My Phone!.. Ahahaha...
So, Nak Ucap Terima Kasih Sangat Kat Awak!... Ahahaha.. =D

Awak.. I dedicated to you this song.. I hope u love it..


Last Word.. Like Always...
I Miss U !!
I Miss My Parent n Udin !!
So, Bye2.. Peace & Terbaek... Ehehehe... =D

My BloG PicTure!

My BloG PicTure!